2011. november 2., szerda

Mért mindig a telo miatt kell, hogy föl keljek ?

Már annyiszor el döntöttem, hogy este ki kapcsolom a telomat..erre persze, hogy mindig bekapcsolva hagyom ><
Ma reggel is arra kelek, hogy anya szól, hogy " Lányom valamilyen Sensey hív"
  ... szegényemnek sose veszem föl... ^^" 
este is hívot..akkor meg nem hallottam, reggel meg aludtam :3 még sms-t is küldöt ^^"

Aztán ma van Atti szülinapja
Boldog szülinapot :]

Délután kint voltunk Edával városba :]
ismételten néha röhögö görcsöt  kaptunk x"D
(de ez nálunk már eléggé meg szokotá válik)
 főleg, hogy végig a poroltós energia italos üveggel szorakoztunk  xD 
Voltam fönt Mamáméknál is :]
és végre olyan fél 6-kor beszéltünk Senseyel *-*
több mint 15 percig dumáltunk háháhá kis vigyori kis kakasom :P

na mára szerintem ennyi lenne :]
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése