2011. november 16., szerda

''Amikor ráébredsz, hogy valakit félreismertél, azon töprengsz: korábban hogy nem láttad?''

Kedden voltak a versenyek...hát engem nagyon le fárasztott a német x)
most nem is az, hogy annyira nehéz lett volna...csak egyszerűen túlságosan fárasztóak xD
mint pl. mikor egy tégla lap tele betűkkel abból vadász áll ki szavakat x'D és még abból egy párbeszédet is kellett volna írni?! eléggé agy zsibbasztó volt nekem is meg Petrának is :P..
és a legjobb, hogy a németes verseny ért véget legutoljára -.-"
na mindegy :]
Délután meg Danival voltam :]
Kint voltunk játszón és jött 2 tökre aranyos kutyus*-*


















Akkor jöttem haza és végre meg küldték a pengés nyakláncomat *-*
áhh olyan heppi voltam *-*
(kösszi apu, anyu *-*)


nagyon tetszik és imádom *-*
Akkor tegnap ünneplőbe kellett menni...reggel -5°C-ba..szoknyába....-.-"
meg még a magassarkú is áhh istenem...><
8-tól olyan fél10-ig előadáson voltunk...(nem akarom részletezni)

amikor annak vége volt...még az Aulába ment egy előadás és épp ruha bemutató volt azt néztük :']

Akkor 10 órakor elindultunk a Sport csarnokba mert ott volt az ünnepség...aminek a végén a Kaposvári Rock színház..(nem biztos, hogy az volt..xD) tartott műsort:']
Én meg közbe Tomival meg Milánnal hülyültem xD
jaaj annyira bolondok...de pont ezért szeretem őket :]
 én meg már alig vártam, hogy vége legyen és elmenyek végre cipőt cserélni x)

Mikor vége lett gyorsan át cseréltem és Danival meg Edával mentem haza :]


Épp beszéltük Danival, hogy délután talizunk..
csak nem tudtam, hogy anyáék ki engednek-e és erre pont kik jönnek ?
Anyuék :P 

meg beszéltük velük és negyed 3-kor taliztunk is :]
~Jó érezni, hogy szeretlek.
Nagyon és egyre jobban.
Ott bujkálni két szemedben,
Rejtőzködni mosolyodban.
Érezni, hogy szemeid már
szemeimben élnek és néznek,
S érezni azt, ha szép, veled szép
És csak veled teljes az élet. ~ ♥
Mikor mentem haza és meg jöttek anyuék kaptam az új telomba memória kártyát *-*
4Gb-at *-*  arigatouarigatou*-* 



Akkor ma meg nem megyek suliba...:]
épp ezért ülök most épp gép előtt :P
de szerintem most ennyi...mindent elmondtam (szerintem)

biebie~chuu 

ui: a cím pedig csak arra utal, hogy elég sokat gondolkoztam, hogy néhány embert, hogy tudtam annyira fére is merni / el hinni, hogy tényleg mellettem állnak..és nem csak addig kellettem neki/nekik még nem volt más...
 
Ja és itt az újteloról a kép amit ígértem ^^
Tökre pici *-*

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése