2011. november 1., kedd

~ elgedj el képzelt villág, hadd lásak én is csodát ~

A tegnapi bejegyzést úgy mond most itt folytatom :]... 
valahogy tegnap már túl fáradt voltam, hogy tovább írjam :']

Na szóval..
Tegnap jöttem haza Komlóról a 13:30-as busszal
Pécsen taliztam ismét Akitoékal :] Voltunk bent Árkádba és meg kaptam az új Mondot :']
14:25-ös busszal jöttem haza :] buszmegállóba meg már várt az Eda meg Gábor :]
Leültünk dumálni aztán meg lementünk sétálni és láttunk 4 vagy 5 sárkány repülőt :]

Edával onnantól azon lovagoltunk, hogy nekünk is kell egy x"D
Meg le kellett volna vágjam Gábor haját ... csak ja ...az utcán hol a rákba tudtam volna bedugni a gépet ? :P

Később meg le mentünk a játszó térre és Gábor szedet nekünk almát x"D
Mikor meg haza értek mit látok az asztalon ? Poroltot xD
na persze, hogy nem az volt csak sima energia ittal :P

Aztán ma reggel (délútán) Eda keltett ^^"
Bár már úgy is ideje volt, hogy felkeljek :]
2-kor taliztunk halásznál 

útána meg elmentünk a városba sétálni...ennyit mostanában nem nevettem, mint most xDD
később taliztunk Gáborral meg Dávoddal és  úgy döntöttünk, hogy ki megyünk Szomorra (ez egy tó)


Olyan jó volt újra kint lenni a tónál,
a sok nyári közös emlékekre vissza gondolni  : ]
és olyan meg nyugtató volt nézni a vizet és gondolkodni ... 
és végre néhány dologban döntést hozni...




Találtunk sőréteket :]
A legjobb mű köröm xD
Aztán Gábor  a földön észre vett Ufó köröket xD

na szerintem mára enyi :]

biebie  ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése