2011. november 14., hétfő

♥ 'minden rosszban van valami jó...' ♥

Események tömkelege történt mostanában.. és ahogy meg ígértem nem törtem össze a szakítás miatt...sőt tovább léptem :'] igaz..nehéz volt sőt még az is lesz egy ideig, mert teljesen nem tudom elfelejteni 1-ik napról a másikra, de próbálkozok .. és ebben Dani is segít akivel Pénteken jöttem össze..:]

és szerintem ő az akivel most igenis boldog lehetek... mert már most érzem, hogy tényleg igazán szeret és meg bízhatok benne és mellettem áll akár mi is történik :]
és a legjobb, hogy ő még anyunak is szimpatikus, és rá adásul egy suliba járunk^
szóval lehetne ennél jobb ? :P
áhh kétlem ^^

Holnap lesznek suliba versenyek meg vetélkedők...én meg megyek német versenyre vagy mire..-.-"
semmi kedvem hozzá..de hát ez van ^^

Szerdán meg előadások lesznek suliba... meg  valami rendezvény ami miatt ünneplőbe kell menni...-.-"
áhh már bele gondolni is rossz, hogy szoknyába kell menni reggel >_<
na mindegy max kissé meg fagyok :P

na biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése