2011. november 4., péntek

ááhhhwww * . *

Nagyon jó volt  a tegnapi és a mai  napom * . *
 Még szerda este meg beszéltük Danival, hogy holnap játszó téren talizunk :]
Edával már 1 után taliztunk a Halásznál és le mentünk a játszó térre :3
2 előtt már jött Dani utána meg el mentünk Edáékhoz olyan,
negyed3 körül meg jött Krisztián is, lerakta a motorját azt lementünk a várhoz :]
Közbe meg jött egy nő és össze vissza magyarázott -.-"
( de Dani le rendezte xD )
Össze futottunk Gáborral meg Dáviddal és lementünk Szomorra  *-*
imádok  kint lenni azon a tón..:] 
valahogy akár hányszor ki megyek, leülök és nézem a vizet meg nyugszom tőle ^^
Bementünk csónakázni...persze, hogy ki volt első aki beszállt Gábor mellé? 
hát hogyne hogy én xD
mentünk egy kisebb kört..és rá vettem a Danit is, hogy bejöjjön meg Dávid is bejött :D
Így már nem is volt olyan félelmetes bent ülni a csónakban :P
egy rossz az volt, hogy nagyon hideg volt ><
Mikor meg ki jöttünk még kint dumálgatunk meg hülyültünk :P
föl nézek az égre és őket láttam :]

x"D Ilyenkor örülök hogy jól tudom le kapni a pillanatokat xD


Dani ~Cukroos bácsii~

előre nézve a csónakban ezt láttam xDD
na tegnap volt az, hogy Dani párszor sikeresen meg ölt x'D
életemben nem nevettem még ennyit, mint tegnap...
én nem tudom, hogyan tud ennyi hülyeséget össze hordani de áááhh xD
teljesen ki készültem tegnap :D
Mikor meg mentünk haza fél úton Danit nyúztam, hogy végre nyögje ki mit mondott 
(amit én nem hallottam ) és végül sikerült *-*
Sparnál Edával futottunk ..(már nem tudom miért kergettem meg)
csak azt láttam, hogy megbotlik és esik egy hatalmasat O.O
én meg azt sem tudtam, hogyan kerüljem ki meg minden :"] 
de végül nem lett semmi komolyabb baja ^^


Ma már olyan negyed 1 körül ki mentem városba :]
fölmentem mamámékhoz^^ 
fél 2 körül taliztam Edával meg Kikivel :]
Utána le mentünk játszótérhez aztán meg 2 körül meg jött Dani is :]
Le mentünk várhoz -> csónakázó tóhoz :]
Ismét Dani ma majd nem sikeresen meg ölt xD
annyi hülyeséget össze tud hordani istenem x)
na de így szeretjük Cukros bácsiiit :]
Voltunk Sport csarnokba Zumba-t nézni ^^
(na igen ott is kisebb röhögő görcsünk volt Danival )
Aztán mentünk haza le ültünk felső játszótéren és tökre sokat dumáltunk
meg igen ismételtem nyúztam, hogy valamit mondjon el
és részben megint sikerült ki szedjem belőle :]
Aztán mentünk a hidnál még meg álltunk dumálni és 
jött Eda meg Krisz és egy darabig el kísértek :]
áhh de szeretlek titeket gyerekek :]
most meg itt ülök és untatlak titeket x] :P
na de szerintem mára ennyi és majd jövök :]


biebie~chuu :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése