2011. november 7., hétfő

~ A döntéseket hozni valamiről ami fontos számunkra a legnehezebb ~

Szombaton Danival Edával és Kikivel voltam :] ennyi legyen is elég erről a napról :P
Öhm... tegnap Pécsen voltam voltunk vásárban ahol kaptam 2 db legyezőt *-*
(majd ha lesz képem róla föl teszem ;] )
Kaptam új fülhalgatot is ^^ 
és a legjobb az volt, hogy voltam Ázsiaiak *-* -> persze még nem vettem észre őket haza akartam már menni erre mikor meg látom őket már rögtön maradni akartam :D
Akkor voltam Árkádba és nézegettem az orr pc-ket éés találtam pengés nyakláncot *-* 
wháá >< nekem kel olyan *-* és ha törik ha szakad majd szerzek 1-et *-*
Ma nem volt semmi különös volt sulinkba a Tv2 x"D
akkor Szerdán megyünk Bp-re *-*
Pénteken meg elvileg nem lesz suli *-* szval a boldogságom határtalan lenne,
ha lelkileg nem lenék épp padlon ^^"
na de majd lesz valami :]
csak végre jó lenne ha tudnék én is dönteni és magamban rendezni minden problémát :/

de nem untatlak titeket ezzel x)

biebie ~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése