2010. december 9., csütörtök

juuuuupiiii Hóóóóóóó *_______*

Tesin megint húgival ketten voltunk csapatba xP
és jee mi nyertünk ^^
Fizikából nem irtunk majd jövő héten -__-"
Médián filmet néztünk *-* Légiós-t vagy mit jövő órán folytatjuk
Irodalmon is filmet néztünk xP
Fiuk el kezdik esik a hó *-* mi meg nem hiszünk nekiik
Megyünk ki teremből ba+ tényleg eset de még hogy *-*
Én meg persze hogy ilyenkor nem viszek magammal kabátót xP
El akartam menni Tescoba nyakláncot venni, de húgi lebeszélt róla-.-
Akartam venni gyűrűt persze hogy sehol se volt>____<
na majd holnap is kutatok xP
De vettem egy teló logót*-*
holnap lesz matek *-* kikapjuk dolgozatot *fél* sztem karó lett...nem tudtam semmit sem

na de mék rajzulni xP
                                                                                                                                                   biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése