2010. december 20., hétfő

2010.12.20^^

Reggel alig tudtam föl kelni
1x vissza is aludtam...-__-" nem is készültem el mire jött húgi szal föl is jött
nem akartam hogy lent fagyoskodjon^^
Tesik már megint nem volt xP
Matekon nem írtunk
Tőriből meg írtuk a tz >< baszus semmit se tudtam belőle><
Meg tartottuk ajándékozást^^ kaptam húgitól egy tökre kawaii bögrét meg Boci csokit (haza felé meg is ettük) xP
Haza felé össze akadtunk Bórival xP meg akart minket dobálni hóval hehe nem sikerült xP ^^
.... meg még sok minden xP (de fáradt vok)
nem tom mikor leszek...sztem mostanában nem ^^"
max majd rakok fel később még képeket^^
                                                                                                                     na chuuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése