2010. december 18., szombat

2010.12.18^^

Fölkeltem reggel (na jó 11 kor xO)
megyek ki erkélyre, majdnem bele estem a hóba *-*
Körbe nézek minden tiszta hó T___T
El se hittem *-* kurvára örültem
Csak akkor nem mikor meg is fürdetek xP
Mér mindig a legkisebbet kel bántani ? *-*
Holnap jön Martin*-* meg akarom fürdetni >< és meg is fogom^^
Húgi meg majd segít, de lehet, hogy majd ö is fürdik ....vagy majd megint én xP
Jááj *-* ma van/volt anime kari *-* baszus úgy elmentem volna
*irigykedik Reikora meg Nikire* ><
Na majd ha minden jól megy akk Sakurán ott leszek oohhhjeee xP
vagy a nyárin xP szal v.meik össze fog jöni^^
és sztem rángatom magamal Zakut xP

                                                                                                                                        biebie~~chuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése