2010. december 5., vasárnap

2010.12.04-05^^

2 napja már nem jelentkeztem, de hát na lusta voltam
Szombaton voltunk Pécsen Tesco-ka*-* vetem ajándékot
meg beszereztem végre egy rózsaszín szem festéket *-*
meg kinéztem egy fölsőt meg néztem árát.... km  vissza is raktam xP
Kiértünk vetetem magamnak egy Gyrost*___*    *nyám-nyáám*
Attiék bementek még a Metróba én meg maradtam kocsiba kajolni...meg csináltam képeket ^^
(unatkoztam na xP)




Aztán haza értem nem sokára már indultam is mert talim volt húgival
mentünk kézi meccsre ^^
Még kezdés elöt gyorsan elmentünk Tescoba venni kaját meg piát
Chipset meg energia italt sikerült keríteni... azt sietünk vissza
Lefotóztuk a Karácsonyfát tök szép kivilágítva^^
legalábbis nekünk tetszik^^

Meg minden olyan szép kivilágítva^^
Vissza mentünk meccsre Pécs ellen játszottunk és *dobpergés* nyertünk xP

Vasárnap:
Jaj.... =( volt egykissebb balesetem>.<
És még mindig kurvára fáj a fejem meg a szám,állam, orrom meg a vállam is xP
Húgival mentünk állomásra oda adtam ajándékát vetem neki ilyen angyalkát xD
Meg Martinak is oda adtam ajándékát egy plüss tigrist
.... na még sokat írhatnék, de csak írhatnék mert már kimerültem xP

                                                                                                                                              biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése