2010. december 27., hétfő

2010.12.21-27

21^^
Húgi jött 2-re apához
Mentünk a Tescoba bevásárolni xP
Majd nem mindent sikeresen meg is vett
Haza felé hóba rajzolgatunk xP
Jól el voltunk na meg egy kicsit nosztalgiáztunk is ^^
Van még pár csak nem találom xP
Azt mentünk haza...

22^^
Délelöt voltam anyával Tescoba kaptam karira karkötőket^^
De a lilát már elvitték szal maradt a piros^^
Húgi előbb jött mert elkellet hogy menyünk CD-t venni a bátyának -___-"
Azt gyorsan haza vittük és mentünk Martin elé az állomásra^^
szeretem ezt a bolondot xP
Tesconál meg dumáltunk meg vártunk
Engem meg hívtak =( jaj úgy sajnálom nővérkémet .... =( *szomi*


23^^
Húgival sétáltunk hátul a várnál és találtunk mini paradicsomot O__O
Valami furcsa gumó féleségben xP
Mentünk haza felé össze akadtunk Zakuval meg Kriszel xP
Nyááá megölöm azt a gyereket igaz csak 5 éves de rosszabb mint a nővére xP
És má most perverz xP
hát végül is volt kitől tanulnia xP
Én meg már a végére menekültem haza xP

24^^(Szent este)

Juppiiii 10 hetesek vagyunk Martinal^^ yattaa^^

25-26^^

Nyááá karácsony^^
Meg kaptam ajándékokat^^
Apától kaptam cica fület *-* és volt hozzá masni is^^ meg egy kis farok xP
amit con-on vettem annak nagyobb a farka xP
Vasárnap jól el voltam..este csináltam cica füles képeket^^


27^^

Húgival úgy beszéltük meg, hogy 14:30-ra jön de már negyedre ott volt xP
Nem volt időm hajat vasalni>< begöndörödőt teljesen>___<
Előbb leértem mentünk Zaku elé
mondtam neki, hogy jöjjön a térre hát elis indult a térre xP
Csak nem oda ahova én gondoltam de épp időbe észre vetem és szóltam neki^^
Kaptam tőle egy lila karkötőt meg egy tábla boci csokit^^
Amit később meg akartunk enni csak épp a fogunk majdnem bele tört xP
Mentünk Martin elé a vonathoz^^
Találtunk egy tök kir kocsit^^ japános kocsi^^ jeee*-*

Este följött hozzánk Zaku Húgi ment haza....
DVD-tünk meg néztük a végsö állomás 1-2
1-et csak félig me mát látunk 2-öt végig meg nétzük^^
nekem a 4-ik tetszik a legjobban xP hát na ez van xP

Jááj menyit írtam xP

                                                                                                                                            na chuuuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése