2010. december 19., vasárnap

2010.12.19^^

Épp készülődtem Húgi már csöngettek is >< én meg a csizmával baszakodtam xP
nem volt telom szal egyáltalán nem néztem az időt><De aztán sikeresen leértem xP
Mikor már fél úton jártunk kapcsoltam, hogy nem hoztam kesztyűt *-*
Állomáson még kb 20 percet vártunk >< korán indultunk^^"
Én elcsórtam húgi sapiját kisajátítottam magamnak
Ö úgyse akarta fölhúzni xP nekem meg fázót a fülem na xP
Megjött Martin... alig tudtam(tudtuk ) belökni a hóba ><
én még ilyet nem láttam>< de végül 3-szor is landolt a hóban xO
Várnál csinál a hóba szívet^^
és jeeeh én nem fürödtem xP
Állomáson ott volt már Máté >< meg akartam ölni azt a köcsögöt xP
de végül élve haza jutott>< na majd szerdán xP

                                                                                                                                        biebie~~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése