2010. december 6., hétfő

1010.12.06^^

Nem volt ma semmi érdekes(vagy csak én nem tok róla xP)
Húgi ma végre jött suliba ^^
Tesin kosaraztunk... a vállam bazira fájt alig tudtam dobni -___-"
Szünetbe Húgi adót fájdalom csillapitott .... vagy én vagyok rá imunis (vagy mi)
de nekem k***ra nem hat>___< ink még jobban fájt^^"
Meg sikeresen meg is fáztam -___-" nem akarok menni suliba >___<
De ha nem mennék nem talizhatnék kicsimmel ><
És holnap jön a 14:25-es szoval muszály mennyek suliba xP
Föciből Tz-t írunk >< semmit se tok ... Zakuuu ugye tanulsz ? xD
na de megyek hajat mosni>< meg meg animét nézni xD

                                                                                                                                                           biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése