2010. december 15., szerda

2010.12.15 *-*

Számtechen meg néztük a Paksi erőmű bemutatóját egy kamionba *-*

Klauval meg Editel egy folytába a képeket nézegettük xP azt betársult hozzánk a Csaba is xP
Meg akartuk Klauval nézni az erőműveket Japánba erre már  kelett hogy induljunk ><
Aztán mikor mentünk ki valami kapszulát vihetünk ><
meg hoztunk valami szoro lap féleséget xP
Szünetbe wc-be csináltunk képeket ^^ <3


Rajzon tévéztünk mi csajokkal inkább a mozit beszéltük meg xP
 A Trón : Örökséget nézzük meg 3 D- be xP
meg végig rajzoltunk én Klau kezét húgi meg a műsor beosztást xP




Hát na nem volt érdekes a film xP
Biosz elől bejött a terembe Reiko meg Niki és sokot kaptam
Myv jön *-* 2012.április 8.-án *-* nyááá én sokot kaptam Klauval meg ki akadtunk
többiek meg bolondnak néztek minket meg kérdezik az meg ki xP
7000Ft lesz elvileg a jegy *-* menni akarok de -OZ-is lesz meg Giru is .... *nem tudja mit csináljon*
na majd elölt max gyűjtögetek majd xP

Jááj Martinal ma vagyunk 2 hónaposak *-* 
tökre boldog vagyok ^^

Ma lesz elvileg Naruto perimer ...
legalábbis Mondo ezt írta kíváncsi leszek rá xP

na mek ajándékot csomagolni xP
biebie~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése