2010. december 3., péntek

2010.12.03

Kémiából  kikaptuk a dolgozatokat éés 5-ös lett *-**örül magának*
Föciből össze foglaltunk kedden írunk -.-"
Németből írunk alig tudtam belőle valamit... ^-^ de hát na nem para majd kijavítom
Zakuval mentünk apához, de nem volt otthon én meg mentem húgihoz aztán meg mentünk Martinhoz xD
Jött vele Máté..na de m1-.-
Kaptam martintól egy macit mikulásra *-* legalább ö mindig velem lesz^^
Találkoztunk Zolival.....túl hosszú xD majd talán máskor..

Martin haza kísért*-*
én meg agodtam, hogy majd nem talál vissza az állomásra xD
de haza ért most jelentkezek msn-en szal má nem agodok xP
vasárnap lehet, hogy majd jön ...majd üzenek neki hogy melyikel jöjjön^^
na de most lépek^^
                                                                                                                                              biebie~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése