2011. szeptember 30., péntek

1 Hét után ujra jelen ^^

uhh hát majd nem egy hete jelentkeztem utoljára : / gomen gomen goomen ^^"
hétfőn vagy kedden kaptam új nettet *-* ( már megint ) x'D

De most Panonnosat :P
Elég jó...nem is lassú .. bár igaz nem is annyira gyors :P.
de meg felelő :P






Volt valamik nap suliba koszorúzás Oo ami kb 10-15 percig tartott :P
Szerdán Attival beszélgettem portán közbe meg fény képezgettem az eget :P



Tegnap meg volt szülinapom ^^
Mamától már korra reggel kaptam pénzt  :)
Aztán Edával taliztunk halásznál és kaptam egy tökre szép kar kötött *-*

Köszi Hugii *-*

Bolygónál már  vártak Nikiék is Niki teljesen lelki sokkban volt mert nem hozta el az ajándékomat (mikor mondtam neki, hogy ne vegyen semmit ><)... és azt hitte haragudni fogok rá miatta..jaj szívem olyan butus vagy *-*

fél napom abból állt ki hogy mindenkinek válaszoljak a felköszöntésekre *-* és itt is még egyszer köszönöm mindenkinek aki fel köszöntött :))

Délután jött Krisztián meg Ricsi és Ricsitől kaptam egy plüss macit *-*

köszi Ricsi *-*
Kaptam még egy arany szív alku nyaklánc medált*-* 
meg tortát *-* meg anyu csinált Gyrost *--*



x'PP

 Akkor ma nagyon nem volt kedvem iskolába menni -.- "
hát...de muszály volt : /
Irodalom óra előtt Milántól kaptam egy csokit még szülinapomra *-*

köszi Milán ^^

Délután csajokkal voltam ^^ 
Bori szét kocolta Niki haját x'D



utána meg mentem T mobilba.. nem túl sok sikerrel ... -.-"
na én most megyek is ^^
biebie ~ chuu
oyasumii ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése