2011. szeptember 13., kedd

Pár nap ♥

pénteken ..annyira rossz hogy az 1.csoportba kerültem matek órán -.-ha 2.ba kerültem volna nem lett volna tegnap 1. órám..áhh de nem nagy gáz legalább hétfőn nincs 6.-ik ;))múlt órán irtunk ilyen év eleit aztán tegnap ki kaptuk Oo meg írtam 48%-ra x'D csak tudná hogy, hogyan x'D aszem nálam jobbat csak 4-5-en írtak az azért  kemény :P(legalábbis az 1. csoportba :P)
Egyik szünetbe meg ijesztettem Danit :P jól meg csikálltam ;) de aszem hétfőtől kezdhetek félni...^^" mert vissza akarja adni..de hát na csak a múltkori  ijesztéséért kapta :P
Tomit meg még le csapom de ez igazságtalan, hogy ő nem csikis én meg igen >< na nem baj majd ki találok/találunk ellene valamit :PP
öhm.. délután csajokkal voltam..utána meg mentem haza és pakoltam össze a cuccaimat ki Mozsgóra
akár hányszor jövök ki valamit mindig otthon hagyok
Aztán jövünk anyuval..erre ilyen kutya hordozóba hoztuk a Lizát és két kis srác elkezdi nézni és mit mondanak ? nézd ott viszik a papagájt ..na én olyan szinten röhögő görcsöt kaptam x'D
sztem nem hasonlít a papagájra :P

busz megállóba találkoztunk Tibcsivel meg Balázzsal is ..haza felé dumáltam Tibcsivel^^" elégé beparáztatott..x"D na mindegy ^^""
este meg unatkoztam aztán kővekel szórakoztam ^^"

Szombaton mentem be Szigetvárra a 9-es busszal Eda már kint várt busz megállóba^^ utána elmentünk hozzájuk dumáltunk ki mentünk vásár térre körbe nézni...kerestünk ilyen ékszer árusokat ..de egy sem volt..le sétáltunk várhoz rögtön találtunk 2-öt :PP
Elég sokat gondolkodtunk mit vegyünk Nikinek végül egy Nike-os nyakláncot vettünk *.*
fél 1-re könyvtárhoz, mert mentünk le várhoz mert "körbe kellett táncolni" ..na az minden volt csak tánc nem ..xD össze vissza húzogattak egyszer jobbról máskor barról..de végül körbe értük *.*
vettünk Kínaiba karkötőket Edával ^^
I ♥ Budapest ..csak mert neki is ilyen van ^^
amilyet mikor meg látta Heppy neki is kellett, hogy vegyünk :P
Amival voltunk aztán meg taliztunk Tomival    
Aztán mentünk a parkba és össze futottunk az Alexal ^^ésés még mindig meg van neki a kis dísz lakat amit adtam neki szülinapjára*.*
Aztán ott hűlyültünk elindultunk vasút állomásra közbe Alex-et kínoztam a "cuki nézésemmel" --> csak tudnám mitől az x'D és végül ki nyögte amit tudni akartam^^
áztáán meg jött Mazsy *.* 18:30-as busszal mentünk ki Mozsgóra ^^
Bemutattam Tibinek ^^...szerintem tökre jól elvoltak (saját vélemény )^^""
Vasárnap  kb olyan délkörül keltünk^^" Mazsy nem is akarta el hinni, hogy annyi az idő..x''D
Aztán úgy volt, hogy vasárnap megy haza ..de csak tegnapreggel ment haza^^
Vasárnap délután  be mentünk még Szigetvárra is Edáékhoz^^
Szintén a fél 7-el mentünk ki Mozsgóra...Este meg kimentünk ""focizni""--> inkább ne részletezzük x'D
Szóval hétvégém tökre j ó volt *.* és tökre boldog  vagyok, hogy Mazsy nálunk volt  ^w^
tegnap reggel Mozsgóról jöttünk be busszal ..de nem szeretek már kora reggel utazni >< bár aszem jobb lesz ha hozzá szokok :P
 Aztán én halásznál szálltam le Mazsy meg a végállomáson ..de még suli előtt le mentem hozzá ^.^
Jövő hét szerdán lesz szecska avató -.-" meg jövő hét kedden Zrínyi ász..és paprikás krumplis főzünk elvileg :P
Ma reggel Karcsival szórakoztunk kint udvaron dobált minket ilyen kis bogyókkal..én meg bele szórtam a polojába :P
Aztán Máté meg elvette telom és zsebre rakta ...én meg kutathattam a zsebeit ... közbe meg még meg is csikált..hát de mi ez má mii ? x'D de végül vissza szereztem :P
Matekon meg Nikivel meg szereztük Szilveszter óráját :PP
egyik órába rajtam volt másikon meg Nikin ^^
Aztán 14:30-kor mentünk be anyuval suliba meg beszélésre --> kosár csapat ^^

hm...hm...szerintem most enyi és majd jelentkezek^^
biebie~chuu
oyasumii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése