2011. szeptember 24., szombat

Zrinyi ász :P meg pár nap :P

Szerdán negyed 8-kor taliztunk csajokkal bolygónál.
Utána fél 8-ra lent voltunk füvész telepen -.-" már páran lent voltak, meg már Tomi korán reggel böködött >'<hát de ilyet :P (nem baj utána vissza is kapta :) )
Meg kerestük az asztalunkat ..volt kint kb 10db szék .... mikor mi 37-en vagyunk :P.... szépen elfoglaltuk az egyik asztalt+2 padot :P
8:40-kor indultunk a feladatokra ...
  • először mentünk íjászatra ...Ahol Máténak bekelett öltözni meg Dávid és Tomi lőttek
  • aztán valami tesztet irtunk híres emberekről...
  • akkor "ugró iskola"-> jonem az volt de ara hasonlított
  • utána kelett mindenféle levelet magokat gyűjteni
  • papírt kellett kitölteni ami állatokról szólt
  • volt ilyen kiss akadály pálya féleség amit Dávid csinált.
  • volt olyan feladat ahol meg kellett becsülni egy szalag hossztá, viz térfogatát, egy szövegben há szó van..meg aszem.valamien könyv területét ^^
  • Volt karaoke x"D Inkább ne részletezzük :P
  • meg volt egy keresős feladat is ahol csokit kellett keresni ^^
  • Az össze gyüjtöt bogyokat meg levelek föl kellett ragasztani egy képként :P
  • volt egy fel adat ahol első segély nyujtás volt...el kelett magyarázni mit kellene csinálni.
Úgy az egész nap nagyon jó volt ^^ sokan nevettünk meg hűlyültünk volt olyan hogy kézen fogva mentünk 5-6-7-en x'D
Mikor vissza mentünk Fűvésztelepre.. ott meg Danival köstöröktünk :P meg Szilveszterel szorakoztunk ..x'D
13:30-kor mehetünk el..Amival Danival meg Szandival le menünk busz megállóba ..
később taliztunk Nikivel meg Diával ^^
Csütörtökön .... hát mit ne mondjak nem volt valami jo napom...inkább úgy mondanám, hogy nagyon is sz*r..
Szilveszter meg miért szomorú voltam oda adta az óráját :)


k**vára szeretem ezt az órát :)

Délután voltunk Ildiéknél ^^ olyan cukik a kutyusok *-*




Tegnap...olyan kicsit vegyes napom volt :P
Volt benne pár jó dolog is, meg jó pár rossz is .^^"
Suliba Szilveszterel cseréltünk karkötöt meg ucso órán 
oda adta a "Manchester United-es" Karkötöjét :)
majd hétfőn vissza kapja ;)
Délútán Nikivel, Diával, Petrával, Edával, Kriszel..Gáborral meg még 2 csajjal voltam ^^
Tökre jól el voltunk...olyan 3-4 körül értem haza
unatkoztam és csináltam képeket ^^"
majd lehet dobok föl :P
Ma reggel szüreteltünk Oo nem tudom menyi szőlő volt..de sok :P
Megvoltunk városba Evelinnel meg Katival...
hm..szerintem most enyi és majd jelentkezek
biebie ~chuu ^^

ezt az 1-et találtam csak ^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése