2011. szeptember 2., péntek

új szerelem? új suli ? új emberek?új barátok ? ohh mi lesz még :PP

30-31.-e
Editel meg Kriszel mentem le állomásra Mazsy elé.
késet a vonat szokásához híven><
Aztán meg jött elmentünk boltba utána meg le Editék után a várhoz :P
le mentünk csónakázóhoz és jól elvoltunk ..
6-7 körül indultunk haza meg csináltuk a sátrat is...9körül értem haza..
szerda reggel a daráló gépre keltem 6 körül><
Fél 8 körül taliztam Mazsyval ^^
....nyári szünet útolso napját örülök, hogy vele tölthettem <3

1. Év nyitóó
de nem szeretem azt a hülye matróz blúzt-.-" 
meg az a nyak kendő is atyám-.-
6:50-kor taliztam Edittel
7:10-re mentünk bolygóhoz Nikihez..aztán közbe írt, hogy késnek^^"
közbe rá találtunk Dalmáékra és meg láttuk Nikit meg Diát 
nem vettek észre elmentek bolygóhoz és Niki hívót, hogy hol vagyunk
jaj Drágám ennyire nem lehet észre venni minket a kb 100-200 gyerek között xDD
Végre ők is oda találtak és már egy ilyen kisebb csoportot alkotunk :P
mint később kiderült nem csak a kereskedel mi és a köz gáz lett össze vonva
ha nem még a számítás technikásokkal is ...
és így lettünk összesen 37-en *.* 17 lány és 20 fiú
osztály főnökünk tökre jó fejnek tűnik..
 Délután már csajokkal mászkáltunk városba
és egy ember még Nikit megengem meg is dicsért milyen szép a ruhánk x'D


ma csak 4 óránk volt ucsó óránk elmaradt :P
egyre több emberel ismerkedek meg és szerintem k**va jó osztály leszünk:P
suli előtt taliztunk Emivel <3
később meg mentünk virág boltba rózsát venni *-*
aztán meg Atival beszéltem olyan kb 2 órát *-*
és valahogy tökre meg tud érteni..meg próbál segíteni meg minden :P
Anyuval meg lebeszéltem végleg a jövő hétvégét holnap még Tibivel..

és tovább már csak rajta múlik mi lesz :PP

na de most mentem
oyasumiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése