2011. szeptember 20., kedd

Szecska avató Oo

Ma csak első 4 óránk volt megtartva 5-6ik pedig volt a szecska avató O..o
4ik óráról már 10 perccel előbb ki engedtek, hogy áttudjunk öltözni ...
Szecska ruhánk :Fehér polo, cicanadrág-->polo a nadrágba beletűrve.+ napszeműveg :P
Csajokkal átöltözünk mentünk a teremhez ahol már vártak minket a 12/c-ek..és a fiukon(akik nem öltöztekbe) szemetes szák volt....ott kaptunk a csajokkal röhögő görcsöt :P
Aztán meg elkezdtek miket össze firkálni ....-.-" szerencsére én elégé meg usztam :P kaptam 2 "Sz" betűt meg egy Smileyt ^^
Le mentünk az Aulába ahol már mindenki ott volt...leültünk és elkezdödött...először az egyik szakmunkás osztály táncos elő adása volt..utána meg sorban a feladatok :D
  • Volt medicin labda átvitele -> pók járásban,meg 2ember egymásnak hátal állva és úgy, meg talicska járásban és úgy kellett fejelni :P
  • Akkor volt olyan hogy párban volt 2 ember az egyik lábára 2 lufit kötöztek és ki kelett a többiekét lukasztani
  • Lufifújás-> ki tudja legelőször ki lyukasztani ( a lufiban volt liszt :P)
  • Egy tál tejszín habból kellett ki szedni a szőlőszemeket 
  • 1.5 vagy 2l-es (nem tudom már menyi volt nem igen néztem) kellett meginni 2-en szívo szállal ><"
    (ezt csináltam én meg Vivi) --> és ez után kellett, hogy énekeljünk meg táncoljuk..hát nagyon f***a volt -.-"
  • és még volt kakas kergetés Oo

(én enyire emlékszem...aztán lehet, hogy volt többi s :P)

Le kellett rakjuk a szecska esküt *-* mikor le raktunk meg nem elkezdtek minket fröcskölni ?há de miezmi><
ott kelett még maradni az eredmény hírdetésre.
2. helyezet --> szerkezet lakatos/asztalosok lettek
1.helyezet---> *dob pergés*  9.b
mi volt a 'díjunk' egy fatörzs torta .... most nem a süteményt kel elképzelni ami finom megminden
ha nem két kisebb fa darabot ami csokikrémmel meg csoki mázzal le lett kenyve :P
kicsit elmosodott ^^"
 meg itt már a csoki krémet le ették róla :P
(különben Nikki fogja )^^

Egy rózsa a "tortáról" x'D










Az-az igazság roszabbra számítottam, de elég jól
sikerült ^^

de most megyek is :]

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése