2011. szeptember 8., csütörtök

9.b *-*

szerintem ennél jobb osztályt nem is kívánhatnék tökre jól eltudunk hűlyülni meg minden 
igaz vannak páran aki is maguknak valók és ritkán beszélnek ..^^"
de egyiket már meg beszéldettem x'D --> egyáltalán ilyen szó van ? x'D
Van egy tökre jó fej srác a Tomi ... akit holnap le csapok mert mindig szét csikál meg bököd :P
meg még sok jó fej srác (vala hogy nincs kedvem mindenkit le írni)
csajokkal meg <3 már reggel is csoportosan megyünk suliba ^^
szombaton meg Dia Niki meg szerintem Pati is jön be Zrinyi napra ^^
Szombaton meg körbe kel táncoljuk a várat Oo fogalmam sincs, hogy, hogy meg milyen tánccal ..majd ki derül^^
Szecska avaton táncolnunk kel meg énekelni 'omg'
Kelemen Kabátban - Nyári dallam
hát elég érdekes lesz szerintem ^^""
ma már tesin probáltunk is Máté meg x'D 
maradjunk annyiba, hogy röhögő görcsöm lett tőle :P
szecska ruhánk még nem is lesz annyira brutális gimisek rosszabbul járták :P
na és szerintem mára ennyi ^^
majd jövök:))biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése