2011. október 6., csütörtök

Bolondok :P

Napok óta elkapott az az örület, hogy napfelkeltét fotózom :P csak tudnám, hogy minek :P

Egyik nap német órán a  Martin el vette a toll tartom >< aztán F.Ákossal, T.Ákossal meg Gáborral ki pakolták >< és  Martin még a karperecemet is elvette..és föl akarta rakni a kezére Oo hát de istenem látszót, hogy kizárt, hogy föl mennyen a kezére O.O" de ő persze, hogy nem hallgat az emberre -.-"
közben meg még dolgozatot is irtunk *-* és 4-es lett :P közben meg sorban szereztem vissza a cuccaimat :P...csak a karperecemmel voltak gondok...az mindig eldugták..vagy elrakták ><" meg T.Ákos még sikeresen el csórta a rajos cerkámat O.O" (mindig azzal rajzolok ) és vagy ő vagy Martin vagy F. Ákos azzal írt...hát de istenem nektek is van nem :P óra végén meg sikeresen mindent vissza tudtam tőlük szerezni...(legalábbis nagyon remélem ) :P
Aztán azt hiszem kedden vagy szerdán az Alex teljesen bekattant x"D Egy folytában angol meg németül meg nem tom milyen nyelveken beszélt meg valami külföldi akcentussal x"D 
de tényleg olyan volt mi meg Nikivel meg Diával csak nagyokat néztünk xP meg a pulcsijával csapkodót ...><igaz azért kapott is x'D
 Akkor-akkor....annyi mindent tudnék még mesélni...de egyszerűen... nagyon lusta vagyok ^^""
holnap lehet hogy megyek Bükkösdre..*-* aztán majd jövök haza vasárnap este ;)

na szerintem most ennyi és majd jelentkezek :)
biebie~chuu
Oyasumii :)

én még ilyen eget  se láttam*-*

*__*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése