2011. október 27., csütörtök

jó lenne ha minden nap ilyen lenne :P

1. két órám gépírás volt.... amin már  majd nem bealudtam, hiába hallgattam zenét :P nem tudom nekem rettentő unalmasak ezek az órák csak ülni-ülni meg gépelni ...-.-"
Nem volt negyedik óránk *-* mert nem volt tanárunk és senkit sem küldtek helyettesíteni ezért egész órában kint voltunk az udvaron pár fiú meg elment focizni *w* mi meg többiekkel kint hülyültünk a fák alatt :D 
(mért nem lehet minden nem ilyen ? )
Tesi órán az elején székeket kelet, hogy pakoljunk fel vettünk csajokkal 2-2-öt...erre megyünk vissza Aulába, hogy vigyünk még székeket... és már 1 db sincs :P 
Utána meg mehettünk tesizni bár egész órán kosaraztunk ..legalábbis 6-an :P
Délután voltunk anyuval vásárolni is....holnap kellene talizak bátyussal de még nem tom mi lesz :/ x.x
meg lehet, hogy Komlóra is megyek holnap..szal..húzos napom lesz  :]

 na mikor meg láttam ezt a kabátott kaptam röhögő görcsöt :"]

na biebie~chuuu :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése