2011. október 26., szerda

De szeretem mikor nincs suli :P

Reggel drága kicsi hugicám föl keltett.. olyan fél 11-kor -.-" (pedig még úgy aludtam volna)
Azt hiszem mostantól időbe fogok lefeküdni nem éjjel :P

Voltunk Kínaiba Ákossal kicseréltük a deszkás cipőjét egy terem cipőre (nekem akkor is a deszkás tetszett jobban) :P
Aztán kaptam tőle egy kar kötött^^

Találtam egy Versales-es parfümöt rögtön mi jutott eszembe ... 
Teru, Hizaki, Jasmine, Yuki, Masasi, Kamijo *-*

 És anyának már be jelentettem, hogy nekem kel ilyen parfüm ;)
Akkor Edával voltunk lent várnál Taliztunk Bernivel...ennyit mostanában nem nevettem még..mint most :P
Holnap már kell menni suliba :S (én nagyon nem akarok)
de még az a legjobb, hogy jövő héten már Őszi SZÜNET *-*

 na ennyi mára :]

biebie~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése