2011. október 17., hétfő

Hét /Hétvége *-* (és vele) *-*

Ez a hét eléggé jó volt *-* rengeteget hülyültünk osztállyal...stb
Valamelyik nap kaptam Tomitól csokit (még szülinapomra) ^^
Hétfőn Eda szedet nekem rózsát *--*








Akkor kedden Ákos meg Martin biosz órán békákat hajtogattak x"D
és elkezdték őket 50 Ft-ért árusítani x"D és páran képesek voltak venni x.x
mi szereztünk ingyen békát :P

Frei béka :P
Ákos rajz tudása ^^
ki élte a rajz tudását :P
Szerdán tesi órán kosaraztunk erre Szilveszter nem mögém áll átölel hátúról és 2x egymás után fölkap O.O
enyhe szív rohamot kaptam X.x
 Meg Balázs elől bujkáltam :P 
ő egy úgy meg ijesztet..nem láttam , hogy jön és befogta a szemem és nem akart el elengedni :P
bezzeg mikor én meg akartam csikálni mindig befeszített  ><"
Csütörtökön minden szünetbe aulába voltunk szegény bátyómat terrorizáltam...de végül is csak vissza kapta (ő kezdte :P)
Akkor Pénteken suliba Milántól kaptam karkötöt *-*( amit most már véglegesen meg kaptam ) :P
akkor délután haza értem és kezdtem össze pakolni ,
mert a 16:40-es busszal mentem-be Pécsre
Utána meg a 18:00-os busszal Komlóra *-*
a Komlói buszon pont velem szemben ült egy olyan aranyos kis lány *-*
áhh ... *-* és egy folytában nézet és mosolygott *__*
Mikor meg be értem Komlóra vég állomásra... még vártam kb 20 percet és a 19:05-ös busszal mentem ki Körtvélyesbe ^^

Hm... elég sokk mindent tudnék mesélni így a hétvégéről...de legyen annyi elég, hogy
NAGYON boldog voltam, hogy vele lehettem *-* nagyon jól éreztem magam * - *
Örülök, hogy ott lehettem Vele * - *

és nagyon szeretem  * - *
És NAGYON remélem, hogy minél előbb újra vele * - *


Ma reggel 5-kor keltem O.O mert mentem ki Ricsihez 6:30-ra
és majd nem meg fagytam reggel >< nagyon hideg volt ><"
Suliban nem volt semmi különös... voltunk hang versenyen... amin majd nem sikeresen
be is aludtam..^^""
utána meg haza jöttem és azota csak gépezek meg fekszek x"P
na szerintem enyi..  :))
biebie~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése