2011. október 12., szerda

Siklos & Máriagyűd * - * & Bükösd :)

Pénteken olyan 3 körül jött értem apu és mentünk ki Bükkösdre :)
áhh már úgy hiányzott mindenki *-* Krisz már rögtön futott oda hozzám és ölelgetett *-* annyira imádom azt a gyereket ;) Utána meg sorba mindenki kérdezgetet xĐ győztem válaszolni a kérdéseikre :P
Elég korán lefeküdtem este reggel meg már 7kor keltünk o.o
8-kor indult a buszunk Siklósra *-* de szeretek buszozni -.- főleg hogy még a fölhallgatómat is otthon hagytam>.<
olyan fél 10 körül értünkbe Siklósra ^^ az egyik ház falán már rögtön ki volt rakva kis mozaik lapokból a vár :]
(előre mondom...hogy rengetek képet hoztam ^^... és majd nem az összes össze van szerkesztve (3-4-5db) szerintem ennyi képet még eddig sosem raktam fel^^)

Mozaik lapos kép+ Templom+ vár utcai szobor :P





Meg vártuk a csoportot és elindult fől a várhoz..kint vártuk az...(nem tudom hogy hívják) aki körbe vezetett minket a várban ^^

Kis mini zászlók meg a kinti kávézó :P


Meg jött az ember és elkezdet beszélni és elindultunk be a várba ^^

Vár külső része + emlék tábla..


Be mentünk egy kisebb épület részbe

Tányérok,köcsögök,(x'D)eszközök


Akkor még a nagy várkapun nekem tőkre tetszett a "dísz" a vár belsejében pedig van egy színpad

Be mentünk a templomba és ott az ember tartott egy kis eladást
Templom+"freskok"+Címer..(vagy mik azok)



Ágyuk


Páncélok :P



Fegyverek :P
(Az utolsó kép kockán ami van ilyen védő felső vagy mi az ...k**va nehéz o.O)


Szobrok
(2kép. Zsigmond király )


(nem azért de régen már így sminkeltek ? :P)

Kanizsai Dorottya 


  Vár makettek ..


Rózsa kert


Olyan dél körül végeztünk a várban
El mentünk az egyik helyi éterembe ebédelni ^^
én fele kaját sem tudtam meg enni Oo (olyan nagy adagokat adtak ) ><
de a palacsinta nagyon finom volt *-*
1-2 között indultunk el Máriagyűdre 
A templom nagyon szép...kb voltunk 1-ig a templomnál

Képek ^^

Itt gyújtottam gyertyákat (amik meg voltak szentelve  ^^)








 1.kép  Szent kút- elvileg ha iszol belőle minden betegségedből ki gyógyulsz  ^^



4 körül indultunk haza aszem...és olyan 5-re már otthon is voltunk ^^
...na most enyi..és majd jelentkezek ^^
biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése