2011. július 11., hétfő

Újra Mozsgon *.*

Szombat délelőtt Edával voltam vásárolni ^.^
Délután meg elcsászkáltunk a városba meg kb 1 órára bementünk hozzájuk és póló kiállítást csinált xD
Meg anyuja ki engedte az Alit O.O ..na én akkor gondoltam azt, hogy én ott fogok éjszakázni,
mert ki nem megyek...bár elvileg szeret a kutyus...
csak ja eddig mindig ketrecen belül volt, mikor voltam ...^^""
Este meg anyuval jöttünk ki Mozsgóra
Tegnap délelőtt voltunk bent Szigetváron bevásárolni
délután voltunk foci meccsen *-*
nagyon ügyesek ...legalábbis jó néhányan ^^
és láttam Balázst is *.* istenem milyen gyorsan tud futni *.*
hm..a végeredményt nem tom... aszem olyan 6:2 vagy 6:1 nem tom már ^^"
Aztán meg úgy volt, hogy ma megyünk haza,
de csak majd holnap reggel vagy délelőtt ^^
na de megyek is ^^
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése