2011. július 16., szombat

Manga * . *

Tegnap úgy végül is kicsit szar napom volt, de voltak jó pontjai is ..szal ilyen vegyes
kaptam egy fölsőt ami nagyon tetszik *.*
a hátulja végig kivan vágva és ilyen kis láncok tartják össze *.*
Egyik nap drága semém bejelentette hogy benne vagyok egy Mangában*.*
kicsit se néztem furcsán átküldte a képet amin először jelenik meg Kaori
utána meg mind az 5 fejit átküldte *.*
és szerinte még hasonlítunk is egymásra^^
Szerintem nem sok hasonlóság van, de ha  egyszer Ita mondja ^^
és egyébként a Manga címe: You're My Girlfriend
Ajánlom annak aki nevetni akar ^.^
mert van benne néhány vicces rész is ^.^
tegnap este meg rajzolgattam és Mazsy meg dicsért *.*
nem sokára  meg ide érnek nenéjék *.*
jön Húgi is meg Zoli + Védus*.*
meg Zoli unoka húga *.*
Utána meg délután megyünk ki Mozsgóra^^
szóval mozgalmas napom lesz xP
és most megyek is majd jelentkezem^^
beibei~chuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése