2011. július 25., hétfő

Kakas nap* . *

Vasárnap reggel basszus 6-kor keltem O__O mataküü ><
7-re már nagy nehezen elkészültem azt leültem a kanapéra és vártam,
hogy üzizenek, hogy induljak eléjük
erre már lassan fél 8 ..de semmi má azt hitem lekésték a buszt ..de akkor jött a vh,
és indultam is ki eléjük...kb mentem 100m-et aztán már jöttek velem szembe O_O
(legalább nem kellett ki sétáljak az Árpád utcáig xP)
föl sétáltunk a másik buszmeg-be meg nézni, hogy akkor a 7-es busz megy-e 
szerencsére ment^^ aztán Gábor kihívta 3 haverját,
de azok közben menetek a Bögrébe mi meg mentünk tovább
Pálya melletti kakas^^
szintén a kakas^^
lementünk pályára rögtön le foglaltunk az egyik padot
(majd nem egész nap az volt a milyen ha elmentünk akkor sem foglalta le senki xP)
olyan 9-10 körül egyszer Edával haza húztunk,fiúkat meg ott hagytuk a pályán
mikor fölértünk az úthoz nem tom mi ütött belénk,
elkezdtünk sprintelni a kapuig xP
fél óra múlva mehetünk vissza, fiuk meg elmentek Bögrébe cigit venni..xD
de nem tudtak venni,
mert tojás festés volt azt vissza jöttek később meg megint el húztak xP
és végre sikerrel is jártak
elkezdődtek a kis pályás foci meccsek...
egy ideig tudtam ki hol játszik kivesztet..aztán végül..elvesztetem a fonalt xD
Aztán meg Edával elindultunk az erdőbe meg elkezdtünk fölmenni a dombon...xP
Domb *.* olyan jó rajta futkározni xD
Hmm ez a kép a dombról kicsit csalóka..mivel valóságban elégé meredek,
de képen nem látszik ://
Vissza mentünk aztán már ott voltak a padnál a Balázsék xD
istenem menyit hülyéskedtünk velük xP 
főleg én Balázzsal xD meg ütögetem me basztatta a hajamat xD
aztán meg már Edával csapkodtuk közösen...
és Eda meg közénk ült szal rajta keresztül piszkáltuk egymást xP
(szegényem meg volt velünk áldva)
Később meg már Tami is ütögette a fiukat xD
szal nagyon elvoltunk *.*
Kaptunk íjászatra ilyen V.I.P kártyát...persze, hogy elfejeltetünk menni xP

Volt kakas szépség verseny *___* végig néztünk őket..
és az egyik helyén egy mű kakas volt *.*

annyit nevetünk rajta^^
Volt Dukai Regina fellépés is..
Aztán volt egy verseny..ahol keresték Mozsgó legnagyobb kakasát xD
(nem szó szerint értendő)
A fehér gatyások a Kakasok^^


Aszem..épp a Joco fut...
Itt épp két lufit kötöttek a gatyájukra( here ként) és azokkal kelet futni
hm..aztán Tami,Gábor,Dávid,Balázs, Zalán,Gyuszi meg még páran elkezdtek focozni^^
meg később még Áki is meg jelent a pályán*.*
Gyuszi,Bálázs
Zalán
Tami,Dávid (meg félig Balázs xD)

Dávid (hátúl megpaszxP)
Zalán xD

Gyuszi,Balász,Gábor
5 körül meg elkezdődött a foci meccs
Szigetvár : Mozsgó közt
nem elkezdet szakadni az eső><
egyfolytában csak eset..nem irigyeltem a játékosokat...főleg,
hogy mekkorákat estek..O.O
Tami meg haza ment esernyőért hozzot is egyet amit Dávid el is kért
km...*röhögő görcs* elég jól mútatot vele xD
öhm..xD
Meccs vége előtt indultak el a buszra,pont mikor legjobban eset..
végeredmény meg 
3:1 Szigetvár nyert *.* ^^
fél 8-kor meg volt még Vastag Tamás "koncert"
sztem k**va jó a hangja *.*
és még a színpadról is lejött és ott táncolt köztünk meg minden^^


hmm..szerintem röviden ennyi lányeges dolog volt ^^ 
bár még tudnék mesélni^^ de már késő van^^
biebie~chuu
oyasumi^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése