2011. július 20., szerda

Pár nap útán újra jelen^^

Vasárnap volt Tami tökre jól elvoltunk később Tibi is át jött
aztán meg mentünk le a pályára 
sajna kikapott Mozsgó ..de hát veszteni is kel^^ meg volt egy durva sérülés is : S
Hétfő reggel nagyon nem volt kedvem reggel haza jönni....nem akartam fölkelni..^^"
talán nem kellett volna éjjel tv-zek meg zenét hallgassak xP
Délután Edával voltam...oda érek halászhoz...
se szia se hogy vagy hanem, Mutáns galambok mutáns galambok
én meg nézek rá hülyén hogy mi a baj, meg csak nevetek rajta
azt megint elkezdete mutáns galambok
megállt egy percre benyögi jó a fölsőd..köszi..aztán újból rákezdet xD
én meg már röhögő görcsöt kaptam tőle xD
Tegnap úgy viszonylag jó napom volt *.*
csak kicsit  félte, hogy Mazsy meg haragudott...^^"
de sztem nem...legalább is nagyon remélem^^
ma pedig nagyon jó napom van
délután taliztam Edával aztán taliztunk Sanyival meg Zsoltival
és tökre jól el hülyültünk^.^
meg Eda megint a mutáns galambokon volt fön akadva xD
de most viszont lépek^^ várnak már fb-n meg msn-en^^
biebie^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése