2011. július 8., péntek

Béke :P

Mostani napjaim nagyon jól telnek *.*
szerintem ha értékelnem kéne ez az egyik legjobb nyaram *.*
Nagyon sok új emberrel ismerkedtem meg és ennek nagyon örülök *.*
Igaz pár régi barátot el is vesztetett...de ezen már nem fogom magamat idegesíteni =)
Ma taliztam Martinnal...nagyon furcsa volt újra látni..
De egyben olyan jó érzés is, hogy mindent szemtől-szembe tudtunk meg beszélni..^^
Délután meg taliztam Edittel lementünk várhoz kör padokhoz.
Tökre jól eldumáltunk aztán jöttek az úszó csoportosok és fekvő támaszokat kelett,
hogy csináljanak a főben, mert fröcskölték egymást ivás közben
(ilyen ivó kútból ittak és azzal)
Közbe meg az úton jöttek föl az "Aprodok" és énekeltek
(van a várba ilyen apród képzés féle..vagy mi a manó)
Aztán azok is betámadták a kutat xD
És az egyik tanár meg oda jött hozzánk O___O
és elkezdet velünk dumálni *.*
Aztán oda jött Heles is aztán valamiről elkezdtek diskurálni
és megint ki húzta a rövidebbet ? há persze, hogy én ><
valami nem tom mit akart csinálni velem  a Heles me föl kelett állnom
és meg fogta a kezem azt elkelett képzeljek minden félét...búza mezőt,patakot..stb
Aztán meg hírtelen föl akart kapni..
én meg mint egy villám húztam vissza a padra>< xP
És annyit röhögtünk xP
meg még később valamien sztorit is meséltek amitől majd nem lefordultunk a padról xP

aztán meg engesztelés képen kaptam egy béke jeles csaklánc díszt *-*
Heles meg oda akarta adni az egyik fegyvert, de az nem kellett,
mert a kis tört szúrtam már ki, de arra meg rá vágta,
hogy az nem jó, ha nem oda adta helyette azt ami kb 2x nagyobb volt annál
és bele vágta a padba xP
én meg kiszedtem azt nézegetem *.*
de kb olyan 5 perc múlva vissza is kérte, mert mentek vissza a várba ..=(
na de most megyek, mert már várnak msn-en meg fb *.*
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése