2011. július 27., szerda

körtésalmászsirossajtos kenyiir

Hétfőn kint voltam városba elég jól el hűlyültünt
kedden nem volt semmi különös fél nap rajzolgattam ^^
és már nagyon utálom ezt a vacak időjárást ><
főleg, hogy Mazsy nem tudott miatta jönni><
Valahogy esőbe nem túljó sátrazni :/
Na de majd legközelebb ^^(reméljük nem fog közbe szólni
ez a fránya időjárás><)
Ma voltam bent Pécsen ^.^
(és már megint korán kellett, hogy keljek><)
Árkádba kisebb játszótér féleség van 
nekem a hajó meg az óriás sakk tetszik a legjobban
aztán -aztán kaptam egy új netett *.*
aminek nagyon örülök ^.^ 
érdemes volt hogy be mennyek Pécsre^^
Aztán tegnap találtam két játékot aminek a neve(legalábbis egy réssze )
Saga *.* (rögtön mi ugrót be ?) Alice Nine * - *

Most pedig megyek tovább hallgatni Viwu-t
már így is értesítés túltengésünk van xD
(különben a cím tőle származik)
A sima körtés kenyérből ö már ilyet csinált,és még meg is akarja velem etetni xP
na majd akkor anyuci ha te előbb bele kóstolsz xP
na biebie~chuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése