2011. június 15., szerda

olyan jó volt veletek^^

Csütörtökön nem volt semmi különös még tesi órán is próbáltunk ballagásra...hát kíváncsi leszek milyen lesz majd vasárnap x'D mert ah úgy mint próbákon.akkor érdekes lesz ...
pénteken el búcsúztunk Gergő-bától ^.^ csak volt egy kis kavarodás vele mivel úgy volt, hogy majd most kedden adjuk oda neki,.de erre meg kiderült, hogy kedden nem lesz szal futottunk az ajándékáért és Ticiék oda adtál neki^-^ és utána meg mindenkit lezárt 4-es leszek^^" ehh rontottam .. de se baj ^^ és ha minden jól megy jövőre is ő lesz a kémia tanárom(közép suliba) aztán meg holnap be kell, hogy mennyek matek korepra -.-" ezen múlik az év végi jegyem ^^"
németem meg , meg tudtuk az ucsó doga eredményét..hát igen..3-mas lett -.-' és még mindig nem tom, hogy hányas leszek x'D
és meg lett engedve a zöld nap *.* ...de nekem fogalmam sincsen hogy minek öltözzek x'D  majd még ki eszelem van rá egy napom o.o'
Edittel mentünk le állomásra, de mondtam menyünk nézzük meg elkészültek-e a képek.és igen el ^^ de rögtön rendeltem még 2 csomag bélyeg képet..és az is elvileg holnapra elfog készülni ^.^ szal mindenkinek fogok tudni adni aki kért( legalábbis remélem) ^.^"
vissza mentünk állomásra meg jött Martin és mentünk Edithez gyorsan ledobtuk a táskákat és mentünk le várhoz ^^
később össze futottunk Emővel, Dáviddal meg Gáborral ^^ azt velük hülyültünk..Gábor sikeresen szét cseszte az egyik kedvenc fölsőmet ><
martin meg bejelentette, hogy megyek hozzájuk..*.* hát mit ne mondjak kicsit sem lepődtem meg áhh..
szal elmentünk hozzánk és meg beszéltük anyuval^^ és elengedett ^.^
és teljes jegyet kellett, hogy vegyek, mert lejárt a diákom >< de nem gond^^
megint olyan jó volt Martinéknál olyan cukik a tesoi *.* imádom őket ^^
és nézegettem kis kori képeket ^.^ Dodo is meg Áron is olyan cuki volt ^^ meg Martin is ^^ <3
Meg kaptam 7x10-es ballagási képet Martintól ^^
Este valami "horror" filmet néztünk...nem tom, hogy velem van-e baj,de én nem féltem xD inkább csak röhögtem rajta ..^^" olyan 2-3 körül aludhattunk el..aszem^^
hm..reggel meg nem is tom hogy mikor keltünk föl...olyan 9-10 körül, de azt tom, hogy nagyon fáradt voltam >< meg nagyon meleg is volt ^^" szal fölkelni nem volt kedvem egyáltalán - . -" de Martinnak sem xD
Voltunk boltban cseresznyét venni utána meg mentünk vissza hozzájuk és mentünk is rögtön el egyik ismerőséhez kutyizni *.* olyan édik voltak azok a kutyusok ..aztán nekem meg sietnek kellett az állomásra ne, hogy le késsem a vonatott - . -" (pedig még maradni akartam egy ideig ^^)



 itthon meg vonat állomáson már várt Edit ^^ és ideges volt, mert egy csávó lenyúlta a hátsóját x'P (hülye faszkalapok><)
Lementünk a várhoz várni Dávidot meg Gábort úgy volt, hogy 3-kor talizunk..aztán kb..4-kor értek oda x'D és kiderült írtak fb-re, hogy késnek -.- na kösz..honnan tudtuk volna ..
Utána meg a kövi 2napban is velük voltunk ^^csináltunk jó sok képet ^^(majd dobok föl párat) 
aztán olyan jól indult minden ..aztán ez a nagy barátság.is múlóban...van..de  még a végén a régi barátságot is szét rombolja -.-"..na de mindegy^^
röviden ennyi volt ez a pár nap...bár még tudnék mit mesélni..de már fáradt vok ^^"

nah biebei~~chuu ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése