2011. június 27., hétfő

Mozsgooo *.* és tényleg vége....=(


Szombat délután ki mentünk várhoz Edittel és éppen valamilyen kerítést húztak fel és a munkások meg kiabáltak meg integetek xD
És meg ismerkedtünk egy sráccal tökre jó fej volt*.*
Aztán meg hívót anyu, hogy siessek, mert megyünk Mozsgóra O.o de nem mentem mondtam majd busznál talizunk x'D (hát na lusta voltam haza menni) 
aztán először Zsibótra mentünk föl busszal és oda jött értünk kocsival Tibi...^^ és csak aztán mentünk Mozsgóra ^ ^
Mikor oda értünk Körbe néztem házban és Tibi elvitte kocsit a pályára meg szolt a Tibcsinek meg Taminak, hogy jöjjenek ..én addig ki mentem az udvarra és elkezdtem szórakozni a tobozokkal és raktam ki egy szívet ^^(vagy is 2-öt xD)



Aztán megjöttek beszélgettünk..stb tökre jó fejek ^^
Tamival meg játszottunk ^^ találtunk pár elég röhejes játékot x'D
olyan 9-10 körül kimentünk sétál 1 sör társaságában amit Tibcsivel ittunk meg x'P....csak Tami nem jött 
Aztán 1.-nek azon vitáztunk ki mikor menyen fürödni milyen sorrendbe xD aztán meg, hogy ki hol aludjon x'D
Úgy volt hogy Tami ,Tibcsi én alszunk egy ágyban, de Tami le akart költözni a földre szal ..(nem tom mi volt az ,az ágy teteje (egymásik-é) ) átt let hozva és leraktuk a földre és ö ott aludt ^^
olyan éjfélkor, 1 körül kezdtünk el "üvegezni" üveg helyet igaz toll volt, de az lényegtelen ^^"
(az üvegezés részleteit nem akarom taglalni xP)
Tami olyan kettö körül ment el aludni, de még azért kínoztuk kicsit a bátyát x'D
Tibcsivel virrasztottunk x'D egész éjjel dumáltunk *.* (de sztem meg érte fönt maradni)^^
olyan reggel 6 körül aludtunk el...és délútán 3-kor keltünk, de akkor is csak azért, mert már zaklattak minket (bár én párszor fölkeltem,de vissza is mentem alukálni)
5 körül mentek haza Tamiék ^^
de olyan 6-kor fölbukkant az ajtóba a Tibcsi (én éppen gondolkodtam) és mondja hogy menyek ki velük (vele meg Medártal) xD
De végül is ki mentem velük és tökre jó volt x'D
Kiderült hogy (pedig nincs is hasonlóság)
mikor szombat este jöttek átt (Tibcsi meg Tami)
Tami azt mondta, hogy hasonlítok Selene Gomez-ra *.* omg...xD
Utána meg ők is elkezdték  (amit Edit)  hogy hasonlítok Janicsák Vecára *____*
de, hogy mikor nem is  ???? xD nem igen értem^^"
8 után kísértek haza aztán őkis mentek haza ^^
tegnap este szakítottunk Martinnal...ehhez most nem akarnék sok mindent hozzá fűzni..mert még..jam^^
mai nap nem sok minden volt kint voltam Edittel,Tomival + Janival ^^
na szerintem mára enyi^^

biebie~chuuu
oyasumii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése