2011. június 20., hétfő

Ballagás és pár nap..^^

Szombaton voltam fodrásznál ..föltépettem.. és annyit nevetem ..tele lett a szemetes a hajammal >'< és speciel azt diskuráltak, hogy milyen szép a hajam és milyen szép természetes fénye van x'D
Vasárnap reggel meg volt ballagás =( már reggel 5-kor fönt voltam
7 körül jöttek értem Ákossék^^ és útközben Edittet is fölvettük ..szépen föl lett díszítve osztály  és táblára meg nagyon szépen föl lett írva egy idézet *.*

Az ajtón meg borostyán levelekből volt kirakva a 8.a^^
A padunkon meg már ott volt a tarisznya(amiben volt egy kép a suliról,egy 1 forintos és egy mini kenyér(vagy nem kenyér..nem tom) egy fehér rózsa és egy suli újság féleség^^


Sajnos a torna teremben lett megtartva a ballagás, mert kint eset az eső- . -"
És Bezo összeset *.* úgy meg ijesztett mindenkit ...
alig vettem észre apuékat meg anyuékat..csak a műsor végén^^"
és kaptam kék rózsát *.* annyira tetszik*.* meg annyit fényképeztem...hát na nem volt még soha KÉK rózsám^.^



és a rózsáról eszembe jutott  a Blood+ és Diva *__*
meg még kaptam egy kála csokrot Fehér rózsa csokrot meg egy szegfű kosarat és egy nagyon szép tea-s készletet..meg pénz,ékszereket és Jumcsim küldőt nekem egy nyakláncot *.* ami nagyon sokat jelent nekem..és neki is ..<3
mai nap meg nagyon jó volt jött be Martin meg Gyula^^ és jól elvoltunk igy 5-en(Edit és Gábor is kint voltak velünk)
lementünk Hobbol felé aztán egy osztály kép miatt zaklattak engem meg Edittel ... de Gyula meg védet *.* mindig mögé bújtam mikor támadni készültek azok a gonoszok x'D
És meg kaptam Gyulától a ballagási képet ^^ meg én is oda adtam neki^^
úgy más nagyon nem is volt ^^
na biebiechuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése