2011. június 7., kedd

Ez a pár nap^^

Csütörtökön Amival meg Gergővel voltam ^^ tökre jó volt..jól el tudtunk beszélgetni ^.^
és én meg naivan azt hittem, hogy azt  a napom nem ronthatja el semmi... na persze - . -" este sikeresen ellett szúrva ..

Pénteken végre elmentem meg csináltatni a ballagási képeket ^_^ sztem nem lettek jók..de Gyula szerint(már így látatlanba ) azt mondta hogy biztos, hogy jó lett  ^ ^ ehh... csak legyen igazad ^^
Délután taliztam Martinnal is ^^  tök jó volt * . * csak eset az eső >< meg gólyát kergettem x'D
és hívót apu, hogy nem akarok-e menni majálisra ..hát persze hogy akartam xD
és nagyon jó volt ^^ megint ott lenni meg az unoka tesóimmal hülyülni ^ ^
Péntek este jött haza Dancus és én meg ülök az ágyon ö meg néz rám (kb olyan 2 percig) és nem akarta el hinni hogy ott vagyok xD hát nem kicsit lepődőt meg szegénykém ^ ^

Szombaton meg mentünk le majálisra nagyon jó volt
..csak az volt a gond hogy sokszor neki állt esni >< de akkor be álltunk vala melyik sátor alá ^^
és minden tiszta sár volt xD Nikoval meg bent ültünk a sátor alatt azt néztük azokat akik kint állnak a szakadó esőben a színpad előttxD (jókat röhögtünk rajtuk)
meg volt lovas bemutató ^^ olyan szép volt az egyik ló * .  *meg föl is lehetett rájuk ülni (én ki hagytam-.-) 
aztán meg volt Takács Nikolasz koncert előtte meg valami Joli vagy ki..(nem tom na nem figyeltem)
majd képeket is rakok föl ^^

Dancusal meg bementem a sport csarnokba azt néztem hogy focizik(én aszem NEM fogok vele focizni) xD
este meg volt bál is .. ^^"


Vasárnap is nagyon jól telt csak kár hogy este kellett, hogy haza jöjjek ..de majd nyáron úgy is mekk ^ ^
a vonatokból meg úgy ahogy vannak elegem van -.-" mindig késnek -.-" 


tegnapom mondjuk hogy jól telt ^^ jókat beszélgettem Gyulával ^^
mai nap is mondjuk hogy jó volt..csak megint rossz híreket kaptam-.-" de már kezdem meg szókni ^^
aztán számolgattam sztem a bélyeg képem nem lesz elég x'D
hát max majd rendelek még ^^
de lépek most ^^
biebie~chu
oyasumii ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése