2010. november 26., péntek

2010.11.26^^

Kurva szar napom volt>.<
Valahogy minden össze jött
...veszekedtem is, ideges is voltam, ujjamat is majd nem eltörtem><,gatyám tollas let xD...stb

De matekon el voltam xD Smiley xD
Németen Írtunk : S nem tudtam majd nem semit >.<
Kémiát is meg írtuk azt nagyjából tudtam
Meg kaptam is belőle egy 5öst *-*
De ami jó volt jött kicsim <3 és ezért jó is volt ez a nap

                                                                  

                                                                             Pár kép

                                                                               Pipök
                                                                     Húgi találta^^

                                                                        <3 szeretem^^
                                                                                                                                           Na chuuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése