2010. november 13., szombat

2010.11.13 *-*

Reggel nem akartam fölkelni >.<
Egész éjjel alig tudtam aludni,erre nem föl kelt apám >.<
Gergő hívót 11 körül *-* végre szent a béke <3 Szejetlek bátyusom ^^
14:50 elöt már húgi hívót utána meg csöngetett xD
azt mentünk sulihoz Kicsim már ott volt ^^
Sétáltunk azt össze akadtunk martin egyik haverjával
Húgival meg leveleket égetünk xP
17:00 elöt már bementünk a csarnokba
Elvoltunk, párszor úgy be tudtam volna szólni a Siklósiaknak >.<
Végén vesztetünk *dühöng*
Martin 18:09-es vonattal ment haza *-*
jaaj nem akartam haza engedni >___<
de hát muszáj volt ^^
De reméljük majd jön be valamelyik nap *reménykedik*
Mikor mentünk haza leültünk még azt össze taliztunk Alexal *-*
Vár ünnepély óta nem láttam xD
7 után értem haza
és végre tudtam éjjel aludni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése