2010. november 11., csütörtök

2010.11.11.'


hát ma nem voltam suliba mivel Szenlőrinre mentünk Edaval nyílt napra. 5:50-kor keltem igazság szerint alig bírtam felkelni (legközelebb asszem előbb fogok lefeküdni.) 
olyan fél 7-re értem fel apuhoz aztán még kerestem a másik dorkomat Eda már csöngettet aztán siettem is le hozzá. és mint mindig nekem lett igazam és 7:05-kor indult a vonatunk ezért olyan 20 percet még ácsorogtunk az állomáson.
kb fél 8-ra értünk be Lőrincre és vártunk Martint, közben felakartam hívni, de meg szólalt húgi, hogy ne hívjam, mert már látja a cípőjét. xd
úgy egészében jó volt a nyíltnap, de 100%, hogy nem ide fogok jelentkezni.

láttam kicsim tekijeit is valami rettentő édesek. *-*
mint mindig most is sz*r volt ott hagyni kicsimet, de legalább szombaton jön. ^^

mi után haza értünk mentünk kaját meg piát venni. :D
lementünk buszmegállóba, hát valami nagyon rossz ötlet volt.
3 csávó folyton szíveket mutógatót meg kérdezgették nem-e járnánk velük stb már kb azon a színten voltam, hogy valamelyiknek beverek egyet. -.-
aztán inkább el is jöttünk útközbe taliztunk Amival meg Boriékkal aztán elvoltunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése