2010. november 20., szombat

2010.11.19(este)- 20 *-*

Este 21:00 körül Edit küldőt sms-t hogy nem tud jönni >.<
na én meg besokkoltam, mert ha ö nem jön akk én se mehetek >.<
Anya reggel meg jött én meg kivertem a hisztit
Fölhívtam Martint^^ és meg beszélték anyámmal, hogy mehetek
(mint késöbb kiderült szegényemet fölkeltettük) gomen^^
De mindegy az a lényeg, hogy mehettem
9:19.es mentem
Mikor leszálltam Martin már ott volt^^
Oda adtam neki ajándékát^^
Aztán mentünk hozzájuk
Én rögtön megtámadtam a teknősöket xD (na jó nem szó szerint) de nagyon imádom őket^^
és és taliztam hugijával jaj az a lány olyan cuki
helyettem is megneveli a bátyát xP
Aztán átjött mamája^^ és ők előre mentek mi még maradtunk tekiztem ^^
meg meg bebizonyitatam, hogy martin csikis *vigyorog*
és még hogy tagadja >.< meg nagyon nem is engedi magát
meg párszor le is eset az agyról xD
Aztán mi is elindultunk a ... nénéhez..aszem
úgy volt sétálunk, de elvitek minket kocsival, mert ősze akadtunk a nem tom kikel
A-a Dorináékkal *büszke fej*
jaaj az a kis lány valami irtóra édes*-* imádom^^
Megérkeztünk és meg ismertem Áront(martin öcsi kéjét)
Jaaj ö is annyira de édes na szal mind a 3 kis gyerek tökre édes ^^
Meg még Martin apuját,mamáját,papáját,nagynénjét,Dorina anyuját-apját.... meg még v.kiket ..

Föl mentünk emeletre kicsik színeztek meg játszottak mi meg leöltünk
Aztán meg támadták szegény Martinomat utána meg engem is xD
Kisebb párna csata is volt meg sikító verseny xP
mert Martin valami duda félét fújkált azt Zsófiék meg sikongattak xD
Utána meg már plédeket dobáltak ránk én azt föl is használtam alábújtam xD
Aztán mentünk le enni mert jöttünk haza a 14:.. valahányassal xP
Csomagoltak tortát*-*
Elindultunk állomás felé xD
Állomáson még vártunk vagy 35 percet
aztán bejelentették, hogy késünk 10-20 percet xP
Vonaton sikeresen lefejeltem babámat xD gomen nem direkt volt
Vonat zötykölődik xD nem jó közel leni egy máshoz xP
Megjöttünk úgy volt hogy a 17:10-es vonattal megy haza,
de én nem tudtam addig kint maradni
Meg néztük buszokat és ment egy 15:37-kor szoval azzal ment^^
Olyan szar elengedni *-* de hát muszály
na.. most ennyi^^

                                                                                                                                   biebie~chuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése