2012. november 19., hétfő

b*aszodj meg'

retentően ideges voltam tegnap este.'

' komolyan mi a f*szomat hittél? csinélsz egy kamu fb-t amin ki adod magadat lánynak és elkezdesz faggatni meg kérdezősködni?
most tényleg azt hitted, hogy én majd ennek bedölök ?
meg mit akartál ezzel ki deríteni ?
hogy én pasizok-e, hogy nekem tudnom kell ki szingli meg ki nem ?
bazd+ van barátom akit szeretek és kb. leszarom az összes srácot a suliban köztük téged meg különösen. -.-
ezzel most végképpen el ástad magad a szememben.
azzal meg már különösen leálhatnál, hogy mindenki szemében engem állítasz be a rossznak meg a szemétnek. -.- 
azzal meg főleg, hogy a haverjaiddal figyeltetsz vagy te bámulsz folyton, fogd már fől, hogy kb lesz*rlak.'

asszem most ki írtam magamból a dühöm egy részét. ^^'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése