2012. november 15., csütörtök

11.13 - 11-15


Kedden volt a kosár meccs, szerintem k*urva jó volt, én nagyon élveztem. :D
bár igaz az egyik kis csajt legszívesebben meg téptem volna, de inkább csak fellöktem. x')
sikeresen Elsők lettünk, szóval az öröm meg volt az egész csapatnak. :)
(majd rakok fel képeket, amint szerzek. :'] )

tegnap voltunk ilyen előadásokon, igazság szerint végig untam az egészet és legszívesebben aludtam volna egyet. :') 
meg kikaptam az egyes matek dolgozatom. x'd


ma volt a Zrinyi napok záró napja, ennek eredménye képen egész nap ünneplőben kellett flangálni, meg mentünk le a sport csarnokba.
meg ma volt a "Ki mit tudd" döntője is. :) 
hát mit ne mondjak néhánytól kb már röhögő görcsünk volt.
de néhány meg nagyon jó volt.

ahogy az igazgató is mondta: " 
Volt itt ma minden. Gyémántok, csiszolatlan gyémántok és kavicsok. " x')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése