2012. október 5., péntek

Hungexpo. ^^


 nagyon jó volt a tegnapi nap.
nagyon régen éreztem már magam ennyire jól. :)

Elejétől a végéig körbe jártuk az egész 'expot. 
meg amit csak lehetett ki is próbáltuk, rengeteget nevettünk néhány játékon 
majd nem még a színpadra is felmentünk táncolni. :D

annyi érdekességet látunk, amiből rengeteg mindent Amival meg is vettünk volna. x')
majd nem még arra is rá vett egy nő, hogy legyek  "Oriflame szépség tanácsadó" 
( de csak azért, mert rá vettem az amit, hogy ő legyen. ^^' )

Voltak Nigériaiak. ^^
és beszélgettünk velük néhány szót. :)

egyikük még táncolt is, meg volt egy dj. is. :)



volt egy nagy csoki szökő kút. *-*
csajokkal haza akartuk hozni. :D


kint végig néztük az összes árust, találtam Edanak szülinapjára egy tökre szép fülbevalót és meg is vettem. :)

találtunk egy bár pult féleséget és mindannyin (Toto, Krisz, Ami, Eda meg én) vettünk Mojitot. ^^
mind annyian más-más ízesítésűt vetünk és kóstolgattuk egymásét. ^^





Amival szereztünk lufiból készített pókot. ^^




elég sok idő lehetett ezeket meg csinálni.


elég vicces volt. x)

különben mikor haza értem drága kicsi Lizám be is támadta és ki is lukadt. ^^'



aztán nem tudom mit mondjak még.

össze foglalva tényleg nagyon jó volt, sok emberrel meg is ismerkedtünk, meg nagyon jól éreztük magunkat  így 5-en (Toto, Krisztián, Ami, Eda meg én) nagyon jól el voltunk, és a fiukra külön nagyon büszkék voltunk, mert mindent ki bírtak és türelmesen meg vártak minket mindenhol. :D 
(pl volt olyan hogy kb 20 percen keresztül válogattunk ékszereket, meg körmös cuccokat. ^^ )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése