2012. október 25., csütörtök

csak össze hoztuk. ;)


komolyan mondom, hogy szó szerint, mint ha csak az ének órák a tavalyiak lennének .. már megint sikeresen ki szúrt tegnap magának a tanár és engem basztatott .. azt végül sikeresen be írt egy 1-est. -.- pont úgy, mint tavaly akkor is októberben kaptam tőle. x'd és ezentúl én leszek a " levelező kisasszony" elvileg így fog szólítani. :')
( de különben tudni kell, hogy NEM leveleztem csak a csajokkal szórakoztunk a szövegkiemelővel.>< )

ma meg első órán nem volt tanár, aztán a német tanárnő jött behelyetesíteni és közölte, hogy felelünk párokban. o.O szó szerint mindannyian csak néztük a tanárt, hogy ez most, de igen az volt..
Petrával meg szépen össze hoztunk magunk egy 5-öst. :D (de, hogy hogyan azt magunk sem tudtuk, de még a tanárnő is meg dícsért minket) :')

annyira felbaszták ma az agyam médián legszívesebben megtéptem volna azt a kis picsát, de nem akartam magam bajt így is közel járok már az osztályfőnökihez. x')
utána meg szünetben egyik srác. -.- na meg drága exemről inkább nem is beszélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése