2012. szeptember 14., péntek

The Gazette . :)


Tudom, hogy nem épp most jelent meg az új albumuk, de nekem még csak most volt időm végig hallgatni a számokat. ^^
Mire végeztem az összes számmal, igazság szerint boldog voltam, mivel az előző albumuk egyáltalán nem tetszett ( sőt kissé csalódott is voltam miatta) ez viszont nagyon is szóval szerintem minden számukat rongyosra fogom hallgatni. :D

 ...
A szám és a zene tetszik, viszont számomra a klip kissé fura lett tőlük
(pont ezért linkeltem be ezt) 
egyik kedvenc. ^^
Elejétől fogva imádtam. *-*
szintén nagyon szeretem. :) (valahogy most ezek a tipusu számaik tetszettek nagyon. ) ^^
a női hang amit néha hallani lehet szerintem külön jót tett az albumnak. :) 2:56-tól saját véleményem alapján nagyon szép lett. T_T
Zúzosabb szám, de attól tetszik. ^^
vegyes érzelmeim vannak ezzel a számmal kapcsolatosan..
szintén, mint ez előzőnél vegyes érzelmek.
imádom ezt a számot és a klip is tetszik. *-*
(Ibitsu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése