2012. szeptember 13., csütörtök

média. :D


Média óra nagyon jó volt egyszer átmentünk a kameráért, utána az állványért, aksiért majd utoljára mikrofonért és végül már meg kérdeztük nem lehetett volna egyszerre ? . :D

én voltam a kamerás aminek személy szerint nagyon örültem, jövő órán meg már elvileg engem fognak kamerázni, na annak már egyáltalán nem tudok örülni, de kibírom. ;)

Tomi meg Dani sikeresen szét szedték ez esernyőmet, de végül Tominak sikerült összerakni. :')

úgy végeredményben egész jó napom lett volna, ha egy agyatlan f*szfej nem bassza el az idióta beszólásával, hogy " most már úgy sincs bakod, szal már lehetsz a csajom" -.-' 

istenem annyira gyűlölöm és ezt már vagy 1000szer vele is közöltem, de nem akad le rólam .. nagyon unom már ...  
és lehet tényleg megengedem Bazsinak amit ma beszéltünk. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése