2012. július 23., hétfő

pár nap.^^


már pár napja nem voltam,de nem igen van időm .. meg valahogy nem is vagyok lelkileg sem toppon. :/
besz*rt az asztali gépem szóval csak laptopom van ... és nincs telepítő cd-m, hogy újra legyen telepítve ...

kész lett a szobám. ^^
nekem nagyon tetszik a színe igaz először azt hittem majd sőtétebb lila lesz,
de nem bánom, hogy világosabb lett a vártnál. ^^

voltam lent a Síkoson meg a Sión pénteken. ^^
sikeresen majd nem Síkosnál bele is estem a mély vízbe .. 
(nem is lett volna gond  csak hát nem tudok úszni. ><)

szombaton folyton bringáztam ...  boltba kellett mennem, nenéjékhez, haza, Pappusztára, boltba aztán megint nenéjékhez szóval már nagyon elegem volt, de így utólag már nagyon nem bánom mivel sikeresen le is adtam 2kg. ^.^ (és még majd több is le fog menni remélem. )

tegnap meg reggeltől-estig Tóthszentgyőrgyi halastón voltunk és szerintem sikeresen meg is fáztam. -.-'

aztán úgy nagyon több minden nem is volt. ^^
képeket is akartam fel rakni csak sikeresen le merült a telom a töltőm meg nincs itthon. ><


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése