2012. július 3., kedd

Pár naap. ^^


Csütörtök délután az 5ös vonattal mentem le Barcsra kicsim meg Viki már vártak a végen. ^^
utána elmentünk bevásárolni aztán meg ki Kálmáncsára.
aztán nagyon nem tudom már mit csináltunk azt tudom, hogy át mentünk a Taxhoz és tanított römizni a Laura (és csodák csodájára nagyjából meg is értettem nála) utána meg ő elment és néztem tovább a fiukat meg segítettek nekem is játszani. este meg haza mentünk tévéztünk aztán meg mentünk aludni :)

Péntekeken reggel korán keltünk aztán meg készülődtünk is össze Balcsira meg pakoltuk ki a cuccokat a kocsiba.
Oda fele Vikivel zenét hallgattunk meg beszélgettünk aztán Marcalinál a Tesconál meg álltunk még bevásárolni utána meg mentünk is tovább Balatonmáriára. :)
Mikor oda értünk mindent kipakoltunk és letelepedtünk egy fához. :)
reggeliztünk közben meg felváltva videóztak meg fény képezgettek. :')
utána meg gyors átöltöztünk és bementünk a vízbe, először olyan hideg volt, hogy még a hideg is kirázott, de ahogy egyre beljeb mentünk úgy lett a víz is egyre melegebb szóval nagyon jó volt meg rengeteget hülyéskedtünk meg rengetegszer borultunk bele a vízbe a felfújható matracról meg fotelról. ^^"
mikor meg ki jöttünk a vízből jégkrémeztünk meg elmentünk ki a városba körbe nézni. :)
(különben olyan szépen leéget a hátam, hogy még aludni sem tudtam rajta meg rettenetesen fájt is)
olyan 6 körül indultunk 'haza' és 8-ra meg is érkeztünk. :)

szombaton nem igen csináltunk semmit, mert mozogni alig bírtunk annyira le volt mindenki égve. :')
ezért csak elvoltunk 'otthon' meg römiztünk később meg átmentünk Taxhoz és szerintem úgy kb mindenkit meglepve römiztem, mert sorban nyertem meg volt, hogy 100-at írattam a fiukkal. ;)
mint ahogy meg is mondták nekik így jártak magukra vessen, mert meg tanítottak játszani. :P
miután meg 'haza' mentünk filmeztünk aztán mentünk is aludni. :)

Pénteken meg jöttem haza az 5-ös vonattal. :)

Mikor pedig haza értem úgy kb rá 30-40 percre meg hozták a kis cicámat. ^^
szóval nagyon boldog lettem. ^^

na és akkor pár kép. :)
Balcsi. :)


Mi. ^^

Vikcsu-s. ^^

Babussal. :)



Cicusom. ^^



na szerintem most egyszerre ennyi. :)
BieBie'Chuu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése