2011. május 19., csütörtök

Upsz á didit agein a didit you haa XD

Címmel nem foglalkozni egy folytában ezt dúdolom xD Hidan sikeresen rá szoktatott -.-"
és már akaratlanul is én is dúdolom vele xD
aztán aztán
vasárnap kosaraztunk tök jó volt^^ csak fújt a szél -.-"
hétfőn technikán csináltuk azt a villogó micsodát nem tom hogy majd fog-e villogni ...de nem is igen érdekel >.>"
így néz ki :
Aztán suli után Szöszivel megyünk haza talizunk Ricsivel
aztán hídnál nagyba meg szólal:
Szöszi : Az milyen madár? *mútatt a patak felé*
Ricsi : Karvaly
Szöszi : basszátok kajakra azt értetem hogy karaj xD
egész úton röhögtünk meg vicceket olvastunk szal tök jó volt :)
kedden  meg folytattuk németen plakátot *.* sztem tökre jó lett ^^
nyuu *.* olyan cukik azok  a kisbabák *.* Lovelie x Jevelie <3
Tegnap meg volt név napom és itt is : Köszönöm mindenkinek aki meg köszöntött ^^ <3
És voltam vásárolni is *.* és találtam egy olyan kibaszotúl jó rucit *.* ..csak hát jam ..^^" nem akartam érte annyi pénz ki adni x'D
Meg kosaraztunk suli után *.* bár fogalmam sincsen hogy ki nyert, de olyan jó volt, mert a fiukat is beszerveztük meg minden Márkóval meg tökre jól el hülyültünk , csak mindig lefogót >< hogy kapná be >< de vissza is kapta ^ ^
Ma meg elmaradt úcsó óránk, meg Gabóval sikeresen megint alkotunk xD mindig föltud vidítani ^^
na de most mekk is^^
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése