2011. május 7., szombat

Matakü ^^"

Jujj de régen voltam *.* gomen^^"
szerdán infoból kaptam egy 4-est >< de csak azért lett 4-es mert nem formáztam az egyik sort><(p***ába)
meg két 5-őst *.* na annak már jobban örültem^^
aznap más nem is nagyon volt németen befejeztük a könyvet..szal már csak csoport munka lesz meg papírról kapjuk a feladatokat(legalábbis egy darabig) ^^
csütrörtök hát nagyon rossz napom volt kibaszottul szarul voltam meg ideges meg minden 
és ezt még reggel is tettőzték is><
fizikából meg úgy volt, hogy írunk, de szerencsére nem ^^"
tegnap meg>< áhh>< kezdem unni, hogy sorba csalodok olyan emberekben akikben meg biztam meg minden 
 de azért jó is volt a tegnapi napban xD
föci előtti szünetben Emővel zaklattuk a fiúkat az öltözőbe xD 

azt Lacibá meg épp jött arra mi meg gyorsan húztunk el xD
 németen meg megint csoportba voltunk basszus xD annyit röhögtünk xD
meg volt néhány olyan vicces feladat mi meg néhányan eléggé férre értetünk szal döltünk a röhögéstől xD
Szöszii meg elég f***án szembe vágott azzal a nyamvat szótárral ><" bár tom hogy nem direkt xD
német után meg mentünk le állomásra Martin elé aztán már ott is volt *.* pedig azt hittem még nem értbe a vonat^^"
le mentünk várhoz tökre jól el voltunk ^^ <3
Szöszi meg ment haza mi meg utána elbeszélgetünk >< volt miről bár kicsit rá hoztam a szív bajt><
na de hát na meg érdemelte xD
ma meg>< whááá ><
Ita azt mondta meg csalom *.* hát de ilyet *.*
hisz ö is engem >< *dei féltékeny *

na de mekk  folytatni ficemet*.* meg olvasni xD
na biebie~chuu
oyasumii<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése